loading...
« او خــواهــد آمــد»
« خــادم الــزهرا » بازدید : 358 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)

"شيخ عبدالله بن عبدالرحمن ابن جبرين"؛ مفتی وهابی عضو هیات علمای سعودی که سه سال پیش مرده است، در فتواهایی که در سایتش قرار گرفته نهایت بغض و کینه وی و وهابیت نسبت به شیعه آشکار می شود که به دو نمونه آن اشاره می شود:

شخصی از وی می پرسد من کارمند یک شرکت هستم و با برخی از روافض (به تعبیر او) همکار هستم و با آنها غذا می خورم و به گپ و گفت می پردازم، اما نمیدانم این کار من درست است یا باید ارتباطم را در کار با آنها محدود کنم لطفا مرا راهنمایی کنید؟

جبرین در پاسخ می گوید: تو باید به جایی دیگری که این روافض در آن نیستند بروی و اگر نتوانستی، آنها را مورد تحقیر و تمسخر قرار بده، و هرگز به روی آنها نخند. اگر عکس العملی از آنها دیدی به رییس گزارش بده تا به حسابشان برسند و بر توست که بطلان عقیده آنها و درستی اعتقادت ما را بر آنها ثابت کنی!.

شخصی از او می پرسد در محله ی ما یک قصاب رافضی (به تعبیر او) است که برخی از مردم و رستوران های مربوط به اهل سنت برای ذبح او را حاضر می کنند آیا این ذبح به دست او حلال است؟

بن جبرین در پاسخ می گوید: این ذبح کاملا حرام است و روافض مشرک هستند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سايت را چطورمي بينيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 58
  • بازدید کلی : 31,191
  • کدهای اختصاصی

    کد مداحی و آهنگ مذهبی

    پیج رنک گوگل ساعت فلش مذهبی اوقات شرعی
    روزشمار فاطمیه
    روزشمار محرم عاشورا